در ادامه به یک لیست خیلی جالب و خوب(از نظر من البته) میرسیم که خود من خیلی ازش خوشم اومد!

از متن کتاب:

" من یک فهرست مضحک تر هم تهیه کردم: راز های بزرگسالی ام. این فهرست شامل درس هایی بود که در سنین رشدم با دشواری فراگرفته بودم.

نمیدانم چرا سالها طول کشید این واقعیت را بپذیرم که داروهایی که نیاز به نسخه پزشک ندارند واقعا میتوانند سردرد را درمان کنند،در حالی که آنها واقعا این خاصیت را داشتند.

راز های بزرگسالی

مردم آنقدر ها که فکر میکنی متوجه اشتباهاتت نمیشوند.

اشکالی ندارد که کمک بخواهی.

بیشتر تصمیم گیری ها به تحقیقات گسترده نیاز ندارند.

خوب رفتار کن تا احساس خوبی داشته باشی.

مهم است که با همه مهربان باشی.

در سرما پلیور بپوش.

اگر هر روز کار کوچکی انجام دهی،میتوانی کارهای زیادی را تمام کنی.

آب و صابون بیشتر لکه ها را برطرف میکند.

زیاد روشن و خاموش کردن رایانه موجب ایجاد اشکال در آن میشود.

اگر نمیتوانی جای چیزی را پیدا کنی، وسایلت را جمع و جور کن.

تو میتوانی انتخاب کنی که چه کار کنی،اما نمیتوانی انتخاب کنی که دوست داشته باشی چه کار کنی.

شادی،همیشه تو را شاد نمیکند.

کاری که هر روز انجام میدهی،مهمتر از کاری است که گاهی اوقات انجام می دهی.

لازم نیست در هرکاری ماهر باشی.

اگر شکست نمیخوری،معلوم است که به اندازه کافی تلاش نمیکنی.

دارو های بدون نسخه بسیار موثرند.

نگذار کمال،دشمن خوبی باشد.

چیزی که برای دیگران لذت بخش است،ممکن است برای تو لذت بخش نباشد و برعکس.

مردم اغلب ترجیح میدهند هدیه ازدواجشان را پس از عقدشان به آنها بدهی.

نمیتوانی با نق زدن به فرزندانت یا با ثبت نام کردن آنها در کلاس های مختلف،خصلت های آنها را از بنیان تغییر دهی.

وقتی ودیه ای نگذاشته باشی چیزی را به تو برنمی گردانند. "