دور بریزم،درست کنم،نظم ببخشم!


در ادامه ی این فصل در مورد اثر نظم بر روی شادی حرف میزنیم،منم آدم بی نظمی نیستم ولی به سبک خودم وسایل رو میچینم ^_^

الان قراره که چیزایی که الکی دور خودمون جمع کردیم رو یکم بریزیم بیرون =)

یه جمله ی اساسی توی کتاب هست که میگه " نظم دادن به چیز ها بسیار آرام بخش است

شاید اولش کار کسل کننده ای باشه ولی همیشه نتیجه اش خوب بوده...این جمله رو از یه تنبل وافعی قبول کنید!

منم قراره کمد و کشو ها رو بریزم بیرون و با بی رحمی تمام همه ی وسایلی که یک ماه گذشته استفاده نکردم و لباس هایی که نمیپوشم رو سر به نیست کنم، حتی اون تیشرتِ که خیلی دوسش دارم ولی دیگه داره التماس میکنه منو نپوش!

 برای محکم کاری یه قانون جدید هم داریم ...

"قانون جمع و جور کردن قبل از خواب ده دقیقه ای"

این کار هم باعث آرامش میشه،هم بدن رو آماده ی خواب میکنه و باعث میشه حسابی خستگی طول روز تو این ده دقیقه نمود پیدا کنه،و بنظر من باعث میشه قبل از خواب دیگه سراغ گوشی و وسایل الکترونیکی که چشم رو اذیت میکنه نریم

کلا بهتره حداقل نیم ساعت قبل از خواب اصلا چشمامون رو با این وسایل اذیت نکنیم چون به مرور باعث آسیب میشه

حالا وای بر کسانی که تو تاریکی با گوشیشون با دلبر چت میکنن،بهشون وعده ی انواع بیماری های چشمی رو میدم...از من گفتن بود :)